Системата на Норбеков

16 години в служба на вас
Сряда, 26 Август 2020 12:41

От опит глава не боли, но от мигрена - да Избрана

Написана от
Оценете
(2 гласа)

Главоболието е често срещано явление, дори обичайно, познато на всички. Много от нас са изправени пред една от най-неприятните форми – мигрената. По своята същност мигренозното главоболие е силно и пулсиращо и се усеща само на едно място или на половината от главата. Според статистиката жените страдат от мигрена 3 пъти по-често от мъжете. Хората, които страдат дълго време от мигрена, се опитват да се успокоят, да намерят тихо, затъмнено място, ако е възможно, лягат и почиват, спят. По време на сън болката обикновено отстъпва, но след това отново атакува. Пристъпът на мигрена не отшумява моментално, обикновено трае от няколко часа до няколко дни. Приемът на болкоуспокояващи лекарства не винаги дава бърз положителен ефект; в някои случаи аналгетиците обикновено не са в състояние да помогнат при тази болка. Трябва да изчакате няколко дни, докато състоянието се подобри. Няколко дни от живота, които бихте могли да отдадете само за себе си, са безвъзвратно загубени. Отношението към главоболието, поради прага на болката, е различно за всеки човек. Някои търяпт болката, други пият шепи хапчета, трети, уморени да търпят мъчителна болка, се обръща към лекари за по-сериозни мерки. Има и хора, които се опитват да разберат причините за главоболието и да го победят без хапчета и лекари, т.е. записват се на Първо учебно-оздравително ниво по Системата на Норбеков.

Причини за мигрената:

  • Нарушаване на метаболитните процеси, съдови промени в мозъка.
  • Промени в нивото на женските хормони, предменструален синдром.
  • Стресова ситуация, преумора, липса на сън.
  • Липса на хранителни вещества, глад, нерационална диета.
  • Заседнал начин на живот.
  • Недостатъчно излагане на чист въздух, липса на кислород.
  • Промени в метеорологичните условия, метеорологичната зависимост.
  • Индивидуална реакция на стимули - силни миризми, ярка светлина, силен звук, алкохолни напитки.
  • Наследствен фактор.

Как се проявява:

  • 1-2 дни преди пристъпа на мигрена, раздразнителността, слабостта и апетитът изчезват. Ако този период съвпада с предменструалния синдром, тогава общото състояние се характеризира с летаргия, подуване - „изобщо няма сила“, лоша концентрация.
  • Началото на атаката. Раздразнителност. Нетърпимост към ярка светлина, силни звуци, силни миризми. Някои части на тялото сякаш са „вцепенени“, трудно е да се говори – „езикът не се подчинява“. Това състояние трае около час.
  • Самата атака на мигрена е силна, пулсираща болка, която „не може да бъде облекчена от нищо“. Атаката продължава от няколко часа до ден. Ако пристъп на мигрена съвпада с началото на менструацията, тогава е напълно неразбираемо къде боли повече - в главата или в областта на корема? И най-важното – как да се отървем от болката?

Какво да правите в момента на атака:

  1. Спокойствие. Опитайте се да се отпуснете и да не се притеснявате за нищо.
  2. Вземете контрастен душ или се изкъпете с любимите си аромати. Настройте температурата на водата по ваш вкус.
  3. Приложете студен компрес в областта на главата, където болка е най-силна. Можете да разтриете това място с мехлем за настинки, с ментол или евкалипт в своя състав.
  4. Изпийте чаша сладък горещ чай. С лимон, мента, мащерка.
  5. Опитайте се да заспите на тъмно, проветриво място. Помолете близките си да се отнасят с разбиране към това състояние, да не вдигат шум и да не ви притесняват за известно време.
  6. Ако всичко това не помогне, вземете обезболяващо средство – темпалгин, аспирин, нурофен и други аналгетици.
  7. Не губете оптимизъм, всичко свършва в някакъв момент. Понякога мигрените си отиват сами.

Превенция:

  • Организирайте ежедневието си и се опитайте да се придържате към него.
  • Наспивайте се. Здравият сън подобрява работата на нервната система и регенерира тялото ви.
  • Хранете се правилно. Нека тялото ви да получава всички мазнини, протеини, въглехидрати, минерали и витамини, от които се нуждае, за да функционира. Пийте много вода. Пазете се от необмислени диети.
  • Правете гимнастика. Упражненията трябва да са забавни, не се претоварвайте.
  • Ежедневната разходка из гората, парка или площада за половин час ще ви помогне да погледнете на света с нов, свеж вид. Ако имате куче, вероятно сте свикнали да сте навън постоянно. Разбира се, никой не иска да излезете в киша или мраз, но с времето, когато се връщате от разходка, емоционалното и физическото ви състояние ще се променят.
  • Вземете котка – звуците, които издава, могат да успокоят не само главоболието ви.
  • Обърнете внимание на себе си и на своите желания. Намерете си хоби.

Как да се отървете от мигрената за постоянно:

  1. Посетете 9 дневния курс Първо ниво, който се провежда от специалистите на М. С. Норбеков. Той ще ви помогне да разберете причината за вашата мигрена.
  2. Всички участници, които са завършили нивото, отбелязват постоянно подобряване на здравето, повишена активност, хармонизиране на семейните отношения, значително увеличаване на работоспособността, прилив на жизненост и енергия, възстановяване и подмладяване на целия организъм.
  3. След като завършите и последния ден от Първо ниво, ще можете да се отървете от лошото здраве без лекарства, да възстановите жизнеността си, да победите хроничната умора и главоболието. Някакъв вид мигрена няма да пречи на вашите планове. Вашият съпруг няма да чуе отново класическия отказ „Имам главоболие. Не днес, скъпи!“. Никакви мигрени! Предстои само щастлив и радостен живот!
Прочетена 120 пъти Последно променена в Сряда, 26 Август 2020 13:21

Оставете коментар

Уверете се, че въведете цялата необходима информация, обозначена със звездичка (*). HTML код не е разрешен.

КАТЕГОРИИ

grafik

 

norbekov knijarnica