Системата на Норбеков

16 години в служба на вас
Вторник, 21 Юли 2020 14:51

3 основни начина как да преодолеем стреса в ежедневието Избрана

Написана от
Оценете
(1 глас)
kak_da_se_spravim_sus_stresa kak_da_se_spravim_sus_stresa

3 основни начина как да преодолеем стреса в ежедневието

Колко често сте подложени на стрес? Как да се самоуправлявате, да управлявате поведението и емоциите си?

3 основни начина за управление на стреса:

  1. 1. Приемете това, което не можете да промените!
  • Не се опитвайте да контролирате това, което не можете. Особено характера на другите хора. Вместо да се ядосвате на поведението им, насочете вниманието си върху това, което можете да контролирате – начина, по който ще изберете да реагирате срещу проблема.
  • „Това, което не ни убива, ни прави по-силни“ – погледнете върху ситуацията отгоре. Когато възникнат големи трудности в живота, погледнете на тях като на възможност за развитие.
  • Научете се да прощавате. Приемете факта, че светът не е съвършен и че хората допускат грешки. Освободете се от гнева и негодуванието и продължавайте напред!

Control

 

  1. 2. Намерете време за развлчение и почивка!
  • Ако често отделяте време за себе си, вие ще сте в много по-добра форма и в състояние да се справите с факторите на стрес в живота:

Намерете време за релакс. Включете почивката в ежедневния си график и не позволявайте на други задължения да отнемат от това време.

  • Разхождайте се по-често, прекарвайте време сред природата, работете в градината, играйте с домашните си любимци.
  • Обадете се на добър и позитивен приятел, слушайте приятна музика, гледайте любими комедии.
  • Правете това, което обичате, всеки ден – освободете част от времето си за това, което ви носи радост. Намерете си хоби – това ще е най-ефективният за вас метод да се справите с напрежението.
  • Пазете чувството си за хумор, включително това да се смеете сами на себе си. Смехът помага на организма да се бори със стреса.

hobby

  1. 3. Започнете да водите здравословен начин на живот!
  • Спортувайте редовно. Физическата активност играе ключова роля в понижаването на нивото на стреса и в профилактиката му.
  • Използвайте качествена и полезна храна. Тяло, което получава това, от което се нуждае, ще е по-добре подготвено за среща със стреса. Затова внимавайте как и с какво се храните.
  • Намалете количеството на кофеин и захар. Много често в стресови ситуации човек консумира повече сладко, но енергизиращият ефект от шоколада е кратковременен. Намалявайки количеството кафе, безалкохолни напитки, шоколад и други сладки неща, вие ще се чувствате по-спокойни и ще подобрите качеството на съня си.
  • Избягвайте употребата на алкохол, цигари, приспивателни, лекарства и наркотици. Те могат да предложат лесен изход от стреса, но облекчението ще е временно. Не бягайте от проблемите, а се погрижете за тяхното решаване с ясно и чисто съзнание.
  • Осигурете си достатъчно количество сън. Той презарежда както ума, така и тялото. Чувството на умора увеличава стреса и може да доведе до необосновани действия и решения.

Ако често се намирате в ситуации на стрес, анализирайте вашите навици и намерете свой собствен начин за справянето с тях. Изпробвайте различни методи и наблюдавайте кои от тях ще проработят при вас. С всеки изминал ден ще усещате, че се самоуправлявате все по-добре. По този начин ще си осигурите добро здраве и щастлив живот.

Автор – Александра Сафутдинова, преподавател в Център Норбеков Москва

 

Една от темите, които разглеждаме по време на курса Първо оздравително ниво по Системата на Норбеков, е именно работа със стреса в ежедневието. Запишете се за участие за следващия ни семинар, който предстои от 1 август ОНЛАЙН – ТУК 

 1

За повече информация и директно записване можете да потърсите наш колега тук: 0897 014 431

 

Автор – Александра Сафутдинова, преподавател в Център Норбеков Москва, превод на български - Ясен Кънчев

Прочетена 239 пъти Последно променена в Сряда, 22 Юли 2020 11:28

Оставете коментар

Уверете се, че въведете цялата необходима информация, обозначена със звездичка (*). HTML код не е разрешен.

КАТЕГОРИИ

grafik

 

norbekov knijarnica