Системата на Норбеков

16 години в служба на вас
Четвъртък, 11 Февруари 2021 10:48

Как да преодолеем стреса в ежедневието?

Написана от
Оценете
(0 гласа)

Колко често сте стресирани? Как да „управлявате“ себе си, поведението и емоциите си? Съществуват 3 начина, които можете да използвате, за да се чувствате по-свободни.

  1. Приемете това, което не можете да промените

Не се опитвайте да контролирате това, което не можете. Особено характера на хората около вас. Вместо да се ядосвате на поведението им, съсредоточете се върху това, което можете да контролирате – начина, по който реагирате на проблема.

„Това, което не ни убива, ни прави по-силни“ – погледнете ситуацията „отгоре“. Когато възникнат големи трудности в живота, гледайте на тях като на възможности за развитие.

Научете се да прощавате. Приемете факта, че светът не е съвършен и че хората правят грешки. Освободете се от гнева и негодуванието, което изпитвате, и продължете напред.

image

  1. Отделете време за забавление и релакс

Редовното отделяне на време за себе си ще ви помогне да сте в много по-добра форма и ще успеете да се справите успешно със стресовите фактори в живота си.

Отделете време да се отпуснете. Направете почивката част от ежедневния си график и не позволявайте на други ангажименти да отнемат това време. Разхождайте се по-често, прекарвайте време сред природата, работете в градината, играйте с домашни любимци. Обадете се на добър и положителен приятел, слушайте хубава музика, гледайте любимите си комедии.

Правете това, което обичате всеки ден – освободете част от времето си за нещо, което ви носи радост. Намерете хоби – това ще бъде най-ефективният начин за справяне със стреса. Поддържайте чувство за хумор, включително способността да се надсмивате над себе си. Смехът помага на тялото да се бори със стреса.

Резултат с изображение за „helty life“

  1. Започнете да водите здравословен начин на живот

Упражнявайте се редовно. Физическата активност играе ключова роля за намаляване и превенция на стреса. Яжте качествена и здравословна храна. Тяло, което получава това, от което се нуждае, ще бъде по-подготвено да се справи с всякакви стресови ситуации. Затова внимавайте как и какво ядете.

Намалете кофеина и захарта. Много често при стресови ситуации човек консумира повече сладкиши, но ефектът от бързата енергия от шоколада е краткотраен. Намалявайки количеството кафе, безалкохолните напитки, шоколада и сладкишите, ще се почувствате по-спокойни и ще подобрите качеството на съня си.

Избягвайте алкохола, цигарите, приспивателните, лекарствата и наркотиците. Те могат да осигурят лесно бягство от стреса, но облекчението ще бъде само временно. Не бягайте от проблемите, а се погрижете да ги решите с ясен и чист ум. Наспете се. Сънят рестартира както ума, така и тялото. Чувството за умора увеличава стреса и може да доведе до неразумни действия и решения.

Анализирайте навиците си, ако често сте в стресови ситуации, намерете свои начини да се справите с тях. Опитайте различни методи и вижте кои ще ви се отразят добре. Ден след ден ще се чувствате така, сякаш контролирате по-добре себе си, поведението и емоциите си. По този начин ще си осигурите добро здраве и щастлив живот.

Резултат с изображение за „здравословен живот“

Може да се включите в нашето Първо учебно-оздравително ниво по Системата на Норбеков, където ще се научим как да се отръвем от стреса и да сме изпълнени изцяло със здраве. Курсът променя, променя гледната точка към събитията в живота, към работата, към семейството и неговата изключителна роля, променя отношението към самите себе си, към най-близките. Това е отправна точка в курса.

 

 

 

Автор: Александра Сафутдинова, преподавател в Центъра на М. С. Норбеков (Москва)

Превод: Александра Йосифова

Прочетена 161 пъти Последно променена в Четвъртък, 25 Февруари 2021 17:18

Оставете коментар

Уверете се, че въведете цялата необходима информация, обозначена със звездичка (*). HTML код не е разрешен.

КАТЕГОРИИ

grafik

 

norbekov knijarnica

X

Right Click

No right click